Skip to main content

Relatiebeheerder Zakelijk

Weert32-40 uur per weekMBO€ 2.750 - € 4.250 o.b.v. fulltime

Voor onze locatie in Weert zijn wij op zoek naar een Relatiebeheerder Zakelijk. Ben jij ambitieus, commercieel en communicatief sterk? En heb je relevante werkervaring op het gebied van zakelijke verzekeringen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wie zijn wij?

Quintes Weert (voorheen Schulpen Assurantie Adviseurs) is een onafhankelijk verzekeringskantoor en al 3 generaties een begrip in Weert. Persoonlijke aandacht en betrokkenheid staan bij ons voorop. Door onze jarenlange ervaring, gediplomeerde medewerkers en korte lijnen binnen ons kantoor kunnen wij kwaliteit en professionaliteit waarborgen. Onze dienstverlening start altijd met een persoonlijk gesprek en een uitgebreide inventarisatie van uw huidige situatie. Alleen zo kunnen wij u een goed advies geven dat aansluit bij uw persoonlijke situatie, wensen en mogelijkheden. Dit doen wij niet alleen, wij zijn namelijk onderdeel van Quintes Verzekeren en Risicobeheer. De gehele organisatie bestaat landelijk uit zo'n 800 medewerkers.

Relatiebeheerder Zakelijk

Weert | 32-40 uur per week

Wat je gaat doen

Als Relatiebeheerder Zakelijk maak je deel uit van het zakelijke adviesteam. Samen met een zakelijke adviseur beheer je een portefeuille van zakelijke relaties. Je bent verantwoordelijk voor zowel commerciële, adviserende als administratieve taken en speelt een centrale rol in het onderhouden en versterken van klantrelaties. Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je geeft zorgvuldig en passend advies aan zakelijke klanten en legt dit vast conform de Wft-vereisten;
  • Je werkt intensief samen met de zakelijke adviseur en voert gezamenlijk het commerciële beleid uit;
  • Je signaleert actief commerciële kansen en klantbehoeften bij prospects en bestaande cliënten, en weet hier adequaat op in te spelen;
  • Je analyseert klantprofielen en wijst hen op relevante risico’s die van invloed kunnen zijn op hun onderneming;
  • Je vergelijkt offertes van verschillende verzekeraars en kiest zelfstandig de meest passende offerte;
  • Je controleert bestaande polissen op actualiteit en relevantie voor de klant;
  • Je zorgt ervoor dat de adviseur continu op de hoogte is van ontwikkelingen binnen de portefeuille.

Wat maakt jou succesvol?

Om direct van start te kunnen als Relatiebeheerder Zakelijk herken jij je in het volgende:

  • Je bent in het bezit van een afgeronde MBO+ of HBO-diploma en je hebt aantoonbare werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring binnen het zakelijke domein (pré);
  • Je bent in bezit van het diploma Wft Schade zakelijk & Inkomen;
  • Je bent ambitieus, communicatief sterk en hebt een commerciële instelling;
  • Je krijgt energie van de combinatie doen & denken, werk kunnen verzetten en verbeteringen aan durven dragen;
  • Je bent klant- en servicegericht;
  • Je hebt al eens eerder gewerkt met ANVA (pré).

Voldoe je niet aan alle functie-eisen maar ben je ervan overtuigd dat dit dé rol voor jou is? Schroom dan niet om alsnog contact op te nemen.

Waar kun je op rekenen?

Je mag rekenen op een uitdagende functie met arbeidsvoorwaarden die passen bij jouw kennis en ervaring. Er is ruimte voor initiatief en er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens kun je rekenen op een prettige werksfeer in een informele organisatie met enthousiaste collega’s. Verder:

  • Een marktconform salaris, vermeerderd met 8% vakantiegeld;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder korting op diverse verzekeringen en een gedegen pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of 100% OV-vergoeding;
  • 28 vakantiedagen op basis van fulltime functioneren en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen;
  • Hybride werken is mogelijk zodra je ingewerkt bent, maximaal 50% thuis;
  • Starten met een jaarcontract en uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Iets voor jou?

Kies je voor een uitdagende baan met perspectief en hebben we je interesse gewekt? Laat het ons dan direct weten. Jouw interesse kan je kenbaar maken door jouw CV & motivatiebrief in te dienen. Heb je vooraf vragen over de vacature? Neem dan contact op met Corporate Recruiters via recruitment@quintes.nl.

De sollicitatieprocedure

Selectie

Wanneer je solliciteert, ontvang je van ons een bevestiging. De Corporate Recruiter overlegt samen met de betreffende manager of je in aanmerking komt voor een oriënterend gesprek. We streven ernaar om binnen één week te reageren op je sollicitatie.

Kennismakingsgesprekken

Als we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek bekijken we tijdens het gesprek of je bij de functie past. Het kennismakingsgesprek kan op locatie maar ook digitaal. Op jouw beurt kun je nagaan of de functie ook is wat jij wilt. Voel je dus vooral vrij om tijdens het gesprek vragen te stellen! Zijn we beiden enthousiast? Dan nodigen we je uit voor een tweede gesprek. We gaan dan dieper in op de vacature en jouw competenties.

Voorstel arbeidsvoorwaarden

Ben jij de persoon die we zoeken en ben jij net zo enthousiast? Dan doen wij je graag een voorstel. Zijn we het eens, dan worden we collega’s!

Screening

Voor je in dienst komt, word je gescreend. Een screening bestaat uit verschillende onderdelen (afhankelijk van het screeningsniveau waarop je functie is ingedeeld). Zo vragen we je bijvoorbeeld altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag.

Voor onze locatie in Weert zijn wij op zoek naar een Relatiebeheerder Zakelijk. Ben jij ambitieus, commercieel en communicatief sterk? En heb je relevante werkervaring op het gebied van zakelijke verzekeringen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Quintes Weert (voorheen Schulpen Assurantie Adviseurs) is een onafhankelijk verzekeringskantoor en al 3 generaties een begrip in Weert. Persoonlijke aandacht en betrokkenheid staan bij ons voorop. Door onze jarenlange ervaring, gediplomeerde medewerkers en korte lijnen binnen ons kantoor kunnen wij kwaliteit en professionaliteit waarborgen. Onze dienstverlening start altijd met een persoonlijk gesprek en een uitgebreide inventarisatie van uw huidige situatie. Alleen zo kunnen wij u een goed advies geven dat aansluit bij uw persoonlijke situatie, wensen en mogelijkheden. Dit doen wij niet alleen, wij zijn namelijk onderdeel van Quintes Verzekeren en Risicobeheer. De gehele organisatie bestaat landelijk uit zo'n 800 medewerkers.

Als Relatiebeheerder Zakelijk maak je deel uit van het zakelijke adviesteam. Samen met een zakelijke adviseur beheer je een portefeuille van zakelijke relaties. Je bent verantwoordelijk voor zowel commerciële, adviserende als administratieve taken en speelt een centrale rol in het onderhouden en versterken van klantrelaties. Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je geeft zorgvuldig en passend advies aan zakelijke klanten en legt dit vast conform de Wft-vereisten;
  • Je werkt intensief samen met de zakelijke adviseur en voert gezamenlijk het commerciële beleid uit;
  • Je signaleert actief commerciële kansen en klantbehoeften bij prospects en bestaande cliënten, en weet hier adequaat op in te spelen;
  • Je analyseert klantprofielen en wijst hen op relevante risico’s die van invloed kunnen zijn op hun onderneming;
  • Je vergelijkt offertes van verschillende verzekeraars en kiest zelfstandig de meest passende offerte;
  • Je controleert bestaande polissen op actualiteit en relevantie voor de klant;
  • Je zorgt ervoor dat de adviseur continu op de hoogte is van ontwikkelingen binnen de portefeuille.

Om direct van start te kunnen als Relatiebeheerder Zakelijk herken jij je in het volgende:

  • Je bent in het bezit van een afgeronde MBO+ of HBO-diploma en je hebt aantoonbare werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring binnen het zakelijke domein (pré);
  • Je bent in bezit van het diploma Wft Schade zakelijk & Inkomen;
  • Je bent ambitieus, communicatief sterk en hebt een commerciële instelling;
  • Je krijgt energie van de combinatie doen & denken, werk kunnen verzetten en verbeteringen aan durven dragen;
  • Je bent klant- en servicegericht;
  • Je hebt al eens eerder gewerkt met ANVA (pré).

Voldoe je niet aan alle functie-eisen maar ben je ervan overtuigd dat dit dé rol voor jou is? Schroom dan niet om alsnog contact op te nemen.

Je mag rekenen op een uitdagende functie met arbeidsvoorwaarden die passen bij jouw kennis en ervaring. Er is ruimte voor initiatief en er zijn mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens kun je rekenen op een prettige werksfeer in een informele organisatie met enthousiaste collega’s. Verder:

  • Een marktconform salaris, vermeerderd met 8% vakantiegeld;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder korting op diverse verzekeringen en een gedegen pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of 100% OV-vergoeding;
  • 28 vakantiedagen op basis van fulltime functioneren en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen;
  • Hybride werken is mogelijk zodra je ingewerkt bent, maximaal 50% thuis;
  • Starten met een jaarcontract en uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Kies je voor een uitdagende baan met perspectief en hebben we je interesse gewekt? Laat het ons dan direct weten. Jouw interesse kan je kenbaar maken door jouw CV & motivatiebrief in te dienen. Heb je vooraf vragen over de vacature? Neem dan contact op met Corporate Recruiters via recruitment@quintes.nl.